Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Ανπαίχταμπλ; Θέλει και ρώτημα;

Κοίτα τώρα που έμπλεξα... Ο γαλάτης Μαζεστίξ έστειλε την ασπίδα του για σέρβις και μαντρωμένος στη βασιλική του καλύβα λάλησε από τη μουρμούρα της Μιμίνας. Για να γλυτώσει ζήτησε (και έλαβε) την επιφοίτηση του Τουτάτη. Κι άρχισε τις μπλογκοπαιχνιδοπάσες.
Το ερώτημα είναι: τι μαγικό ζωμό πίνεις και δεν μας δίνεις ω μεγάλε αρχηγέ;

Πω πω.., μου τη δίνουν τα μπλογκοπαίχνιδα... Αλλά δεν θέλω να φανώ πόσο ακατάδεχτος είμαι στην πραγματικότητα.
 Άσε που τρέμω την οργή του Τουτάτη... Λίγο είναι να σου έρθει ο μπλογκοουρανός στο κεφάλι;

Λοιπόν.
Το παιχνίδι τούτο περιλαμβάνει επτά ερωτήσεις και σκοπό έχει να κάνει ρόμπα τον ανυποψίαστο μπλόγκερ που θα τις απαντήσει. Έχει και σηματάκι, για να μην υπάρχει αμφιβολία ότι έχεις ξεκουμπωθεί:
Το βραβείο βέβαια μου ανήκει αυτοδικαίως. Αντικειμενικά μιλώντας, δεν έχω δει πιο άπαιχτο και πρίμιουμ κουάλιτι μπλογκ από το δικό μου. Κατανοώ όμως ότι δεν μπορεί να  μου απονεμηθεί αν δεν απαντήσω τις ερωτήσεις.

Οι κανόνες του παιχνιδιού:
Πρέπει α) να απαντήσεις σε 6+1 ερωτήσεις, β) να δώσεις με τη σειρά σου το βραβείο στα επόμενα 5 ιστολόγια που θα συνεχίσουν το παιχνίδι και γ) να υποβάλλεις τη δική σου ερώτηση στην οποία πρέπει αυτά να απαντήσουν.

Οι Ερωτήσεις (6+1):

1) Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
Μάι νέιμ ιζ Στρατολάτης. Ένας Στρατολάτης.
Κατοικώ στις νήσους Σβάλμπαρντ και Γιαν Μάγεν της βόρειας θάλασσας, δυο βήματα από το βόρειο πόλο. Svalbard σημαίνει "δροσερός βάρδος". Ε; Δεν μου ταιριάζει γάντι; Εντάξει, αν γράφω που και που και καμιά κρυάδα οφείλεται στο μικροκλίμα των νησιών.
Ήρθα εδώ γιατί μου αρέσουν τα αξιώματα. Ως μόνος άνθρωπος στην περιοχή έχω συγκεντρώσει όλες τις εξουσίες και ασκώ πεφωτισμένη δεσποτεία σε μιλιούνια από πιγκουίνους και φώκιες. Μου αρέσει το σέρφινγκ και το ψάρεμα καραβίδας με φελλό. Επίσης μου αρέσει να με χειροκροτούν και να το παίζω αδιάφορος. Οι πιγκουίνοι, παρεμπιπτόντως, είναι πολύ ενθουσιώδεις χειροκροτητές. Όταν μπουχτίζω από την πολύ δόξα παίρνω όποια στράτα μου αρέσει και κάνω τσάρκες.
Στρατολάτης είμαι άλλωστε. Όπου γης και πατρίς.
Στο ζώδιο είμαι δίδυμος και στην πλατφόρμα bloggerος.

2) Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
Άκου λέει, φυσικά και έχω: "ότι και να πω θα είναι λίγο".
Σκέφτομαι όμως σοβαρά να κρεμάσω μια ταμπελίτσα που να γράφει "Παρακαλoύνται οι κύριοι κύριοι ανώνυμοι να μη μου ζαλίζουν τ'αρχίδια με το άιπαντ της Αλέκας, τουλάχιστον όταν γράφω για τη σημασία που έχουν τα βράγχια της καραβίδας στο χύλωμα του ριζότου".

3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί; 
Θα ήταν ένα μεγάαααλο, πολύ μεγάλο φουσκωτό, από αυτά που έχουν οι παιδότοποι. Θες και γιατί; Τράβα σ'ένα παιδότοπο και πάρε μάτι τα αφιονισμένα πιτσιρίκια πως χοροπηδάνε ουρλιάζοντας στα φουσκωτά και θα καταλάβεις. Κάπως έτσι είναι και η μπλογκόσφαιρα. Θα δεις από καλοχτενισμένα πιτσιρίκια που προσπαθούν ήσυχα να στοιβάξουν τουβλάκια πάνω σε τραμπολίνο μέχρι κακομαθημένα τσογλάνια που τσιρίζουν ασταμάτητα για να τραβήξουν την προσοχή.

4) Όταν γίνω διάσημος blogger θα...
λυθεί η απορία μου γιατί ακόμα δεν έγινα διάσημος. Μα είναι δυνατόν;

5) Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
Τη νύμφη του Υμηττού μάλλον δεν την διάβασε ποτέ κανείς. Βέβαια τότε, πριν από έξι χρόνια, δεν ήμουν ο μεστός μπλόγκερ που είμαι σήμερα. Ούτε ο βραβευμένος και διάσημος που θα είμαι αύριο.

6) Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί;
Αυτή μάλιστα, είναι ωραία ερώτηση!
(τρίψιμο χεριών)
Πρώτα θα αφάνιζα τα μπλογκς των ενοχλητικών που αναγκάζουν με τη βία αθώους συνμπλόγκερς τους να συμμετέχουν σε σαχλά μπλογκοπαίχνιδα.
Μετά θα αφάνιζα (με μανία) τα μπλογκς που έχουν χρησιμοποιήσει άνω της μίας φοράς τα λήμματα "ΣΟΚ", "ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ", "ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ", "ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ", "ΔΙΑΔΩΣΤΕ" και "ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ". Φυσικά δεν θα περιορίζομουν μόνο σε μπλογκς. Τους δε μπλογκερς του είδους θα τους αλυσόδενα και θα τους πέταγα σε ένα μπουντρούμι συντροφιά με το βιβλίο "Ανάλυση και Ερμηνεία του Ελληνικού Λογιστικού Σχεδίου", έκδοση του 1953. Καθώς όμως είμαι μεγαλόψυχος θα τους επέτρεπα για 15' ημερησίως να σερφάρουν. Σε ένα πισί τύπου 386 με σύνδεση dial-up. Από αυτές που έκαναν γκζζζζζζζτρρρπτττζζζ κι ήθελαν ένα τέταρτο να συνδεθούν. Κι άσε πόσο ήθελαν για να κατεβάσουν σελίδα.
Τέλος θα αφάνιζα τα μπλογκ όσων μπλόγκερ έχουν το απίστευτο θράσος να μην έχουν εκδηλώσει ακόμα τη λατρεία τους για το μπλογκ μου. Ήμαρτον δηλαδή, τέτοια αναίδεια;

7) Τι νομίζεις πως πετυχαίνεις γράφοντας σ' ένα blog;
Ρωτάς σοβαρά; Μοιράζω απλόχερα τη χαρά στον κόσμο να με διαβάζει. Αν δεν κατάλαβες, επιτελώ λειτούργημα. Χάρη σας κάνω ρε που γράφω!
Πέραν αυτού όμως, το μπλογκάρισμα είναι ένας θαυμάσιος τρόπος να κοπροσκυλιάζω στη δουλειά. Έχω μάλιστα αναπτύξει -και χρησιμοποιώ όταν μπλογκάρω- ένα περίτεχνο ύφος περισυλλογής και σοβαρότητας , έτσι που αν με κοζάρει κανείς από καμιά γωνιά θα ακροπατήσει για να μη με ενοχλήσει. Προϊστάμενοι και αφεντικά μιλούν ψιθυριστά και με κοιτούν με δέος, αντιλαμβανόμενοι ότι η εργασία μου είναι ζωτικής σημασίας και υπερβαίνει τα στενά όρια του χώρου εργασίας. Αλλά σάμπως άδικο έχουν;

Αυτάαα...

Τώρα, δυο τρεις άνθρωποι σχολιάζουν δω μέσα, που να βρω ιστολόγια να δώσω πάσα;
Γι' αυτό καλώ τους παρακάτω μπλόγκερς να συνεχίσουν το παιχνίδι και να απαντήσουν στην ερώτηση:
7) Πιστεύετε ότι έχετε την παραμικρή ελπίδα να βραβευτείτε όταν ήδη έχω συμμετάσχει ΕΓΩ;

Η σκυτάλη στους:
http://www.papandreou.gr/ (Γιώργος Παπανδρέου)
http://www.kmitsotakis.gr/ (Κυριάκος Μητσοτάκης)
http://failosfunclub.wordpress.com/ (Φαήλος Κρανιδιώτης ...φαν κλαμπ! Αλληλούια!)

Πολύ όμως θά 'θελα να δω τον Λύσιππο να παίζει κάτι άλλο εκτός από βελάκια.
Επίσης την εσχάτως εξαφανισμένη Black Bedlam. Α, και η Elva θα ήταν καλή (είναι και γειτόνισσα).
Αλλά κι ο akrat αν το επιθυμεί έχει τη σκυτάλη μου.

8 σχόλια:

Λύσιππος είπε...

H επιθυμία σου,διαταγή.
Δε θα παίζω ΜΟΝΟ βελάκια,θα παίζω και το πουλί μου,που είναι το δημοφιλέστερο παιχνίδι στο blogging.Αν το παίζεις και συ,έλα να το παίξουμε....μαζί(βλ.Γ.Ρίτσος "Μπορεί νά'ναι κι έτσι)

ένας στρατολάτης είπε...

Μια χαρά συνήθεια είναι το παίξιμο του πουλιού. Περισσότερο του γούστου μου όμως είναι να το παίζω κατά μόνας, καθότι μικροτσούτσουνος.
Αναμένω λοιπόν το κελάηδισμα.

Λύσιππος είπε...

Εσύ με προσκάλεσες στην ομαδική μπλογκομαλακία και τώρα στρίβειν δια του Ναρκισσισμού και περιχαρακώσεως(άλλες πληγές του blogging)
Anyway
Δε θα ήταν περισσότερο ενδιαφέρον, σα το μυθιστόρημα των 4 ή των 8 παλιά,να έγραφαν οι φίλοι μια νουβέλα εναλλασόμενοι-σκυτάλη-με τίτλους όπως
-Γυμνή(οι) κάτω απ'τη γούνα,που θα στηλίτευε την κενότητα της κυρίαρχης τάξης
ή
Η Λαίδη και ο κηπουρός που θα καταδίκαζε την εκμετάλλευση
ή
Το κανάλι της Μοντέλας που θα έδειχνε την αλλοτρίωση της tv
ή
Ο Εσπρέσο κι η ΕΣΠΡΕΣΟ για τις απολαύσεις και τα απρόοπτα του καφέ και της εφημερίδας

Πιστεύω ότι εσύ,ο Μαζεστιξ,ο Αkrat,και άλλοι φίλοι θα έδειναν λαμπρές λογοτεχνικές σελίδες....

ένας στρατολάτης είπε...

Να αφήσεις τις υπεκφυγές παράμερα. Εσύ πας να την στρίψεις.
Θα μπλογκοπαίξεις ή όχι;
Όσο για τα περί ομαδικού μυθιστορήματος δέχομαι την πρόκληση αν και μόνο αν τηρήσεις τις μπλογκοδεσμεύσεις σου. Και το οργανώσεις βέβαια.

Μαζεστίξ είπε...

Θα αποδεχόμουν τις ακτηγορίες περί εξαναγκασμού, αν έβαζες τον εξής τίτλο (με κεφαλαία, ενοοείται):
"ΣΟΚ! ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΙ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ!"

ένας στρατολάτης είπε...

Α, μπράβο, ξέχασα το λήμμα "ΔΙΑΔΩΣΤΕ"! Κάτσε να το προσθέσω.
Αλήθεια, το βραβείο από που θα το παραλάβω;

Μαζεστίξ είπε...

Αν θες να παρευρεθείς στην τελετή βράβευσής μου, θα πρέπει να μπεις στο link της σελίδας που κάνει το διαγωνισμό (αυτό κάτω απ' την φωτογραφία) και γράψε σχόλιο εκεί πως συμμετείχες και βάλε το link της ανάρτησής σου.
Και καλή απόλαυση της βράβευσής μου!

ένας στρατολάτης είπε...

Μαζεστίξ, θα ήθελα να παρευρεθώ στην τελετή βράβευσής σου, έστω και αν αυτή θα ήταν βέβαια προϊόν βίας και νοθείας!
Αλλά μου τη δίνει να μπαίνω κάπου και να γράφω "συμμετείχα".
Οπότε ίσως να μη χρειαστεί τελικά να κάνεις νοθεία!