Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ-Μιά σεμνότυφη πουτάνα μας προστατεύει όμως...

'Ετσι δε κραύγαζε η μοναδική Σαπφώ Νοταρά?
http://www.youtube.com/watch?v=-wYfPfJshSM&feature=player_detailpage

Τώρα κραυγάζει ο ΜΕΓΑΣ ΛΟΓΟΚΡΙΤΗΣ της ΕΡΤ για κάποιο σήριαλ με φιλί μεταξύ ανδρών.Ποιος να' ναι άραγε? Μήπως κάποιος κύριος ΛΕΤΣΟΣ, που μέχρι πρότινος έκανε καριέρα σε ιδιωτικό κανάλι,και στα δελτία ειδήσεων έπαιζε το ρόλο του προαγωγού σε διάφορες πορνοστάρ, βιζιτούδες, και λοιπά φυντανάκια?
Μπορεί δε ξέρω.

                            
    Πριν 140 χρόνια ο Γκυ ντε Μωπασάν ονόμαζε Χοντρομπαλού την συμπαθέστατη εταίρα ηρωίδα του.


 Χοντρομπαλού (=εταίρα συμπαθής ?) όμως ονόμασε και ο Νίκος Γκάτσος το τραγούδι του για την "πτωχή και αθλία πατρίδα μου"που είπε πάλι κάποιος μεγάλος -που δε θυμάμαι τώρα-πριν 200 χρόνια,εκεί δηλ.που θα μας γυρίσουν ολοταχώς.

"...και με βατέψανε που λες
αράδα βάρβαρες φυλές
Σελτζούκοι,Σλάβοι,Ενετοί....(σ.σ.Άγγλοι,Γερμανοί,Ρώσοι,Αμερικανοί..)
λες κι ήταν όλοι τους βαλτοί
ΤΟΤΕ κατάλαβα γιατί
καμένο ήμουνα χαρτί....."

http://www.youtube.com/watch?v=CRE8RTIMa7A&feature=player_detailpage

Υ.Γ. Τι να σου κάνουν και οι φτωχοί σεναριογράφοι.Εξάντλησαν όλους τους συνδυασμούς στα σήριαλ.Πεθερός με νύφη-πεθερά με γαμπρό-πατριός με προγονή-κουνιάδος με νύφη-παππάς με χριστιανή-Τούρκος με χριστιανή Ελληνίδα-υδραυλικός με νοσοκόμα-θεία με ανηψιό,-μαύρος με λευκή -Πλούσιος με φτωχή- κλπ.Η υπέροχη ελληνική κοινωνία τα αντιμετώπισε με πολύ ενδιαφέρον και κατανόηση.Τώρα είναι στους gay,και αν εξαντληθεί και αυτό,να δούμε τι θα κάνουμε.


Ο μοναδικός πιτσιρίκος ζωγράφισε πάλι επί του θέματος.

ακολουθεί reblogged από pitsiriko

Δήλωση του Σίμου Κεδίκογλου για το φιλί

Just a kiss, just a kiss


Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Αποικία Ελλάς 2-Το έγκλημα ξεκίνησε,Ιδού

Συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης-ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΚΑΙ Η ΣΦΑΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.
           "....Ελλάδα,οικόπεδο και αποικία..." τραγουδούσε κάποτε
πηγή  http://antigoldgreece.wordpress.com/

Η καταστροφή έχει ξεκινήσει. Συμβαίνει. ΤΩΡΑ. Και μάλιστα η εταιρεία άρχισε να κόβει δέντρα με εντατικό ρυθμό μέρες πριν από το έγγραφο/διαταγή του ΥΠΕΚΑ, που προφανώς γνώριζε ότι θα έρθει. Ήδη έχει ξυριστεί μια έκταση περίπου 400 στρεμμάτων.


ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ
 Με το έγγραφο αυτό δόθηκε εντολή στο Δασαρχείο να επιτρέψει την υλοτόμηση τμημάτων του δάσους τα οποία περιλαμβάνονται μεν στην 7633/2012 απόφαση παραχώρησης δάσους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, για τα οποία όμως δεν υπάρχει εγκεκριμένη Τεχνική Μελέτη. Ούτε εγκεκριμένο Επενδυτικό Σχέδιο για το σύνολο της επένδυσης υπάρχει.
Σύμφωνα με το ΒΗΜΑ: “Από την πλευρά του ΥΠΕΚΑ, πηγές εξηγούν ότι δεν υπάρχει το σημερινό έγγραφο που επικαλούνται οι φορείς και οι κάτοικοι, αλλά αλληλογραφία τις προηγούμενες ημέρες μεταξύ του υπουργείου και του Δασαρχείου για την αποσαφήνιση προβλέψεων της μελέτης που αφορά την επένδυση και κατ’ επέκταση των πράξεων που καλείται να κάνει το δασαρχείο”.

Η “αποσαφήνιση των πράξεων που καλείται να κάνει το Δασαρχείο” σημαίνει ότι το Δασαρχείο υποχρεούται να παραβλέψει το γεγονός ότι δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες εγκρίσεις και να υπογράψει το “πρωτόκολλο υλοτόμησης”.

ΠΩΣ ΗΤΑΝ
πως ήταν λοιπόν πριν την επέλαση των βαρβάρων









Μετά με τις αλυσίδες στα πόδια,εμείς και τα παιδιά μας θα κλειστούμε στις στοές να βγάζουμε χρυσάφι για τον αφέντη.......










Ας μη ξεχάσουμε αυτή την κρυφή φάτσα.Είναι ο υπουργός περιβάλλοντος (ΥΠΕΚΑ) ΝΑΙ καλά διαβάζετε περιβάλλοντος.Αυτός διατάζει το δασαρχείο να παραβλέψει ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ που οι ίδιοι μαγείρεψαν και να κοπεί το δάσος.




Ευάγγελος Λιβιεράτος λέγεται αν δε τον ξέρετε.


μικρό και πονηρό...μουτράκι σα το κουβέλη μου μοιάζεις με γυαλιά




Υ.Γ.1-Δε θα μας σώσουν οι ξένοι,αυτοί είναι μόνο για να πάρουν.

EΡΩΤΗΣΗ : η greenpeace και οι λοιποί οικολόγοι κλπ τι θέση έχουν.Δεν έχω βρει τίποτα σχετικό

ΑΠΑΝΤΗΣΗ antigoldgreece
To WWF μαζί μας είναι αλλά δεν κάνουν και τίποτα γι’αυτό. Η Greenpeace κάνει την πάπια γενικώς. Χρόνια τώρα.


Υ.Γ.2-Ο Αστερίξ με τα μαγικά βελανίδια στη "κατοικία των θεών" επίσης δε θα μας σώσει.

Το μόνο δρόμο που μένει τον έδειξε η Κερατέα

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Αποικία Ελλάς 1-"ΕΠΕΙΓΟΝ!!! Το ΥΠΕΚΑ δίνει εντολή να κοπεί ΟΛΟ το δάσος των Σκουριών!"

Reblogged /πηγή  http://antigoldgreece.wordpress.com/2012/10/10/entoliypeka-dasarxeio/#comment-6892


Σ.Σ. Πριν διαβάσετε τα παρακάτω ,λάβετε υπόψη ότι εντελώς τυχαία !!! σήμερα 10/10/2012 το Bloomberg έχει εκτενές άρθρο για τις προοπτικές που έχει η  Ελλάδα στη παραγωγή χρυσού , Η γραφειοκρατία, τα περιβαλλοντικά "εμπόδια" και η εμπειρία των European Goldfields, Glory Resources και TVX, τιτλοφορείται.
Για να χωνέψουμε τι ρόλο παίζουν και τα ξένα ΜΜΕ.
Αλήθεια που είναι η GREENPEACE ,διάφοροι οικολογίζοντες πολιτικοί και λοιπές "μη κυβερνητικές" λαμογιές?


Χωρίς πια καμιά υπερβολή η ΛΕΗΛΑΣΙΑ και η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΣΕ τριτοκοσμική ΑΠΟΙΚΙΑ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΟΙ, ΠΑΝΟΠΛΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ
---------

Με ΕΠΕΙΓΟΝ σημερινό (10/10/2012) του έγγραφο προς το Δασαρχείο Αρναίας, το Υπουργείο “Περιβάλλοντος” δίνει ΕΝΤΟΛΗ στο Δασαρχείο να υπογράψει “Πρωτόκολλο Εγκατάστασης και Υλοτόμησης” με την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, για την υλοτόμηση ΟΛΩΝ των εκτάσεων που περιλαμβάνονται στην 7633/2012 απόφαση παραχώρησης δάσους του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης.
Η απόφαση αυτή αφορά 3.273 στρέμματα δάσους, αρχέγονου δάσους, στις Σκουριές και 857 στρέμματα στον Κοκκινόλακκα για την κατασκευή χώρου απόθεσης επικινδύνων αποβλήτων.
Υπενθυμίζουμε ότι ο όρος 14 της εν λόγω Απόφασης προϋποθέτει την ύπαρξη Ειδικής Έγκρισης Επέμβασης του νόμου 998/79 (δασικού νόμου) και Έγκρισης Τεχνικής Μελέτης για όλα τα σχεδιαζόμενα υποέργα. Τίποτα από αυτά δεν  υπάρχει. Η Έγκριση Τεχνικής Μελέτης για το “υποέργο Σκουριές” (Απόφαση Δ8-Α/Φ.7,49,13/2809/349/10. Φεβρ.2012) που έχει δοθεί από την αρμόδια Διεύθυνση Μεταλλευτικών Βιομηχανικών Ορυκτών του ΥΠΕΚΑ επιτρέπει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τις κάτωθι εργασίες:
  • Διαμόρφωση της κύριας οδού πρόσβασης μεταλλείου Σκουριών (από το Χοντρό Δέντρο μέχρι τις Σκουριές)
  • Κατασκευή ράμπας και φρέατος υπόγειου μεταλλείου Σκουριές.
Καμία άλλη εργασία κατασκευής / εγκατάστασης / λειτουργίας δεν επιτρέπεται να γίνει στις Σκουριές. Επιπλέον για να εγκριθούν αυτές οι Τεχνικές Μελέτες προϋποτίθεται η ύπαρξη εγκεκριμένου Επενδυτικού Σχεδίου που επίσης δεν υπάρχει.
Από τα τέλη Μαρτίου η εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, αυθαίρετα και χωρίς να διαθέτει τις απαιτούμενες άδειες, έχει καταλάβει την περιοχή των Σκουριών στο όρος Κάκαβος, με σκοπό να ξεκινήσει τις εργασίες κατασκευής του επιφανειακού μεταλλείου, του εργοστασίου χρυσού και των χώρων απόθεσης αποβλήτων. Όλο αυτό το διάστημα, έχοντας την κάλυψη της Ελληνικής Αστυνομίας, έχει έρθει πολλές φορές αντιμέτωπη με τους κατοίκους της περιοχής που αγωνίζονται για την προστασία του δάσους.
Με το σημερινό ΕΠΕΙΓΟΝ έγγραφο προς το Δασαρχείο παρακάμπτεται η νομιμότητα, παρακάμπτονται οι Εγκρίσεις Τεχνικών Μελετών και η έγκριση Επενδυτικού Σχεδίου και το ΥΠΕΚΑ διατάζει ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΟΛΑ. Το προηγούμενο διάστημα είχαμε πληροφορίες ότι η εταιρεία πίεζε το Δασαρχείο να επιτρέψει την υλοτόμηση όλου του δάσους και το δασαρχείο αρνούνταν.
Εχθές ήρθε στην Ελλάδα η Μέρκελ.
Σήμερα έχουμε αυτή την απόφαση.
Όλες οι μάσκες έχουν πια πέσει.
Σήμερα το απόγευμα συνεδριάζει εκτάκτως η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα στην Ιερισσό για να αποφασίσει τις επόμενες ενέργειες.
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΗΞΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Tί Σκάνδαλο!!! Α,Τον ΑΚΟΛΑΣΤΟ!!!Σώσε μας εισαγγελέα μου.........

Γιατί αδικείται η Ελληνική δικαιοσύνη? Τι άλλο να κάνει ?Δε σας φτάνει που θα τιμωρήσει αμέσως και παραδειγματικά αυτόν το ακατονόμαστο Σάτυρο,αυτόν το Γκουσγκούνη, τον επιδειξία,τον αναρχικό ,που σοκάρισε αθώες παρθένες διαδηλώτριες και ακόμη δεν έχουν συνέλθει από το χτύπημα αυτό στη ζωή τους και δε ξέρουν πως θα επιβιώσουν?

Διαβάζουμε σήμερα:
Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης ο συλληφθείς που έτρεχε γυμνός στο Σύνταγμα, στη διάρκεια του συλλαλητηρίου κατά των μέτρων λιτότητας και της επίσκεψης Μέρκελ.Οι αρχές σχημάτισαν σε βάρος του δικογραφία για «πρόκληση σκανδάλου με ακόλαστες πράξεις και διέγερση "
Αργότερα ο εισαγγελέας ποινικής δίωξης άσκησε εναντίον του ποινική δίωξη και για «προσβολή δημοσίας αιδούς»
Ποτέ αυτή η χώρα δεν ήταν ξεδιάντροπη, και η κυβέρνηση και η δικαιοσύνη είναι αμείλικτες στην πάταξη των σκανδαλο-ποιών.Το διαπιστώνει ο λαός αυτό καθημερινά,δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Αντιπροσωπεία γυναικείων ελληνο-χριστιανικών οργανώσεων εξέφρασε την ικανοποίηση της,αλλά θα προτιμούσε ο ακατονόμαστος να κρεμαστεί ΓΥΜΝΟΣ στο Σύνταγμα για παραδειγματισμό.

Ας καταγραφεί και αυτό....

Αμφιβολίες το μυαλό μου βασανίζουνε πολλές,αν οι διαδηλώσεις έχουν οποιοδήποτε αποτέλεσμα.
Βρίζεις τους βιαστές και τους ληστές,ή τους παρακαλάς?Αδιάφορο, γιατί ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
Υπάρχει κάποιος που πιστεύει ό,τι η Μέρκελ και τα αφεντικά της έλαβαν υπόψη τους τη διαμαρτυρία? Ήμουν κι εγώ εκεί,βέβαια,όπως και σε προηγούμενες διαμαρτυρίες,αλλά πρέπει να ομολογήσουμε ό,τι τίποτα δεν αποτρέψαμε.Η λεηλασία συνεχίζεται κανονικά και θα συνεχιστεί.
Όσο με δικαιολογίες -και 3ωρες στάσεις όσων εργαζομένων-δε δεχόμαστε να καταβάλουμε το ΚΟΣΤΟΣ το προσωπικό ο καθένας για την "χιλιάκριβη τη λευτεριά"που λέγαν κάποτε.Και δεν είναι μικρό.
Αλλιώς και λαϊκά "με πορδές δε βάφονται τ' αυγά"
Ας είναι.Η Άντζελα έφυγε χαρούμενη,τραγουδώντας το "..αφήνω πίσω μου συντρίμμια" και μας έμειναν κάποιες φωτ/φίες,να θυμόμαστε, περιμένοντας το επόμενο και το μεθεπόμενο αγγούρι,τα οποία  θα φάμε και πάλι βέβαια, αλλά με φωνές....




Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Ανταπόκριση από Σύνταγμα και ολίγη φλυαρία

Σκοπός της χτεσινής μυθοπλασίας δεν ήταν να διασκεδάσω γράφοντας για τα βάσανα της ΑΕΚ. Η αλήθεια είναι πως διασκέδασα πολύ γράφοντάς τη (πως λέμε "χαζό παιδί χαρά γεμάτο"), ιδίως όταν ανακάλυψα τυχαία πως υπάρχει ελβετική τράπεζα με επωνυμία AEKbank και μου ξεπήδηξε το σενάριο. Όμως άλλο ήταν το κίνητρο για το ποστ.

Κατόπιν εορτής λοιπόν μπορώ να ομολογήσω ανερυθρίαστα πως μια απεργία / διαμαρτυρία / διαδήλωση λόγω της παρουσίας της Μέρκελ στην Αθήνα με καλύπτει κατά το ήμισυ. Το να είναι η Μέρκελ στην Αθήνα δεν είναι παρά μια καλή αφορμή για να εκφραστεί η αντίθεση στην ακολουθούμενη πολιτική. Όσο κι αν αυτή είναι στοχοπροσηλωμένη στην αφαίμαξη του λαού υπέρ επιχειρηματικών συμφερόντων, τα τελευταία δεν έχουν πατρίδα και σημαία. Λίγο μ' ενδιαφέρει αν το μακρύ χέρι της εξουσίας ("δημοκρατικά" εκλεγμένο παρεμπιπτόντως) που μου αδειάζει την τσέπη αποθέτει το περιεχόμενό της σε συμφέροντα που εκπροσωπούνται από λουξεμβούργιους γενικούς διευθυντές, σανμαρινέζους υποδιευθυντές και σιγκαπουριανούς μετόχους. Λίγο μ' απασχολεί η εθνική εκπροσώπηση στα απανταχού βδελλοfund. Γιατί το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα κι αυτό δεν είναι σύνθημα. Είναι η φύση του καπιταλισμού, από την ώρα που πήρε τα ηνία της ιστορίας από το φεουδαλισμό. Η εξελικτική του πορεία έχοντας μπει στη φάση της ολοκληρωτικής παγκοσμιοποίησης έχει οδηγήσει στην απαξίωση του τέκνου που αυτός έσπειρε και γέννησε η γαλλική επανάσταση, του εθνικού κράτους. Ίσως παρείναι αντιφατικό αλλά νομίζω πως ο σύγχρονος παγκοσμιοποιημένος καπιταλισμός φλερτάρει με τα θέλγητρα του φεουδαλισμού, όταν το "κράτος" διαρθρωνόταν γύρω από τη μεγάλη ιδιοκτησία, έστω κι αν αυτή τότε δεν ήταν άλλη από τη έγγειο ιδιοκτησία. Τότε μάλιστα που η εθνική κατανομή του πληθυσμού ήταν σχεδόν ασήμαντη.
Γι' αυτό όταν μιλά κανείς σήμερα για εθνική ανεξαρτησία δεν μπορεί παρά να αερολογεί ή να της προσδίδει ταξικά χαρακτηριστικά. Αφού το εθνικό μας κράτος είναι όπως είναι, η μόνη ριζική του αλλαγή μπορεί να έρθει με ταξική ανατροπή. Μπορεί να λέω και μαλακίες μπατ δατς μάϊ πόιντ.

Για όλα τούτα βρίσκω γελοίες τις χάρτινες κρεμάλες και γκιλοτίνες. Σαχλές τις μερκελοκεφαλές με χιτλερομούστακα. Ανούσια τα συνθήματα που επικεντρώνονται στα πρόσωπα. Χωρίς βέβαια να σημαίνει αυτό πως τα πρόσωπα είναι αθώα. Δεν είναι όμως προδότης ο κάθε Σαμαροβενιζελοκουβέλης αλλά νικητής των καλλιστείων για τον πιο οσφυοκάμπτη τελάλη. Δεν είναι αγάμητη κακιασμένη η Μέρκελ αλλά επιτυχημένη πωλήτρια.

Τελειώνοντας με τις αμπελοφιλοσοφίες παραθέτω δύο φωτογραφικά στιγμιότυπα με χρονική απόσταση 5' από τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα. Τα πήρα στις τρεισήμιση περίπου, όταν έφευγα από την πλατεία. Το ΠΑΜΕ είχε εισέλθει στην πλατεία ήδη από τις δύο παρά κάτι το μεσημέρι.

Στην πρώτη φωτογραφία, από γωνία Φιλελλήνων και Μητροπόλεως, το ΠΑΜΕ βρίσκεται στο κάτω μέρος της πλατείας Συντάγματος. Σε πρώτο πλάνο διαδηλωτές εκτός σχηματισμών. Στο βάθος, στη Σταδίου, η οπισθοφυλακή του ΠΑΜΕ βρίσκεται στην παλιά Βουλή.

Στη δεύτερη φωτογραφία, από Σταδίου και Καραγιώργη Σερβίας, το ΠΑΜΕ καταλαμβάνει την πλατεία Συντάγματος και τη Φιλελλήνων μέχρι Λ.Αμαλίας. Μου είπαν πως απλώθηκε και στην Αμαλίας προς Σύνταγμα αλλά δεν πήγα προς τα κει για να το επιβεβαιώσω.

Γεγονός είναι πως στην απεργία της 26ης Σεπτεμβρίου τα μπλοκ που είχαν συγκεντρωθεί στην Πατησίων και το Μουσείο ήταν εντυπωσιακά σε πλήθος. Σήμερα όμως η συγκέντρωση του Συντάγματος ήταν κατώτερη του αναμενομένου. Η είσοδος του ΠΑΜΕ στην πλατεία την ζωντάνεψε.
Μέχρι τις τρεισήμιση που έφυγα είχαν πέσει δυο τρεις στρακαστρούκες προς Πανεπιστημίου μεριά μάλλον. Λίγες μόνο τζούρες χημικών απόλαυσα στη Σταδίου. Η αστυνομία τις φύλαγε γι'αργότερα.

Ραντεβού πάλι στην επόμενη απεργία.

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Η φράου Άγκελα και η σωτηρία της ΑΕΚ!

Η αστυνομία απαγόρευσε το συναθροίζεσθαι και οι διαμαρτυρίες πέφτουν βροχή. Νομίζω όμως πως ψιλοαδικούμε την ελληνική αστυνομία, αφού το μόνο που αυτή επιδιώκει είναι η αποφυγή συγκρούσεων μεταξύ ΑΕΚτζήδων και οπαδών των αλλοθρήσκων.

Να πως έχουν τα πράγματα:
Μετά την απόλυση του Βαγγέλη Βλάχου και τις διαδοχικές χυλόπιτες Άγγελου Αναστασιάδη, Τραϊανού Δέλλα, Μίλινκο Πάντιτς και Σέρτζιο Κονσεϊσάο, η πυρωμένη στο λιοπύρι καρέκλα του προπονητή της ΑΕΚ έμοιαζε πως θα τσουρούφλιζε τον ποπό του Μάκη Χάβου. Όμως ο πρόεδρος Ανδρέας Δημητρέλος έκανε πάλι το θαύμα του. Μετά τις συγκλονιστικές εξελίξεις που παραθέτω παρακάτω, θύελλα αισιοδοξίας πνέει πάνω από τα Σπάτα.
Οι οπαδοί των άλλων συλλόγων προγραμματίζουν αύριο συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, πανικόβλητοι από την νεκρανάσταση της ΑΕΚ. Πράγμα που δεν προκαλεί καμία έκπληξη αφού πάνω που νόμιζαν πως είχαν ξεμπερδέψει μια και καλή με το δικέφαλο, αυτός μπαίνει σε μια νέα εποχή. Οι δε ΑΕΚτζήδες ετοιμάζουν αποθεωτική υποδοχή. Ομολογώ πως πριν από μια εβδομάδα πίστευα πως μόνο ο Άγγελος Αναστασιάδης μπορούσε να σώσει την ομάδα. Ο Άγγελος πάντως, δι' αποτροπής του πνευματικού του, δεν μας έκατσε. Έλα όμως που μας έκατσε η Άγκελα!


Όταν πριν από λίγες μέρες ο Ανδρέας Δημητρέλος πήγε στο υπουργείο οικονομικών για να ζητήσει επιμήκυνση της αποπληρωμής των δόσεων του άρθρου 44, τον ενημέρωσαν πως η αρμοδιότητα των ρυθμίσεων και των επιμηκύνσεων έχει περιέλθει στην τρόικα. Ο ακούραστος εργάτης της ΑΕΚ Δημητρέλος δεν έχασε χρόνο και χτύπησε την πόρτα του Πόουλ Τόμσεν. Ο τροϊκανός δέχτηκε το Δημητρέλο στο γραφείο του με κάποια επιφυλακτικότητα. Μόλις όμως ο Δημητρέλος άρχισε να ξετυλίγει το δράμα της ΑΕΚ ο Τόμσεν έκλεισε το ντοσιέ με τα μισθοσυνταξιοδοτικά και τα λοιπά μπανάλ και το πέταξε στην ανακύκλωση, σκουπίζοντας διακριτικά τα μεγάλα του γαλανά μάτια μ' ένα χαρτομάντηλο. Άλλωστε ο Πόουλ ποτέ δεν αγάπησε πραγματικά τη δουλειά του. Ο Ανδρέας Δημητρέλος μιλούσε ακατάπαυστα. Χρειάστηκε να διακόψει τη λογοδιάρροιά του μόνο τρεις φορές. Μία όταν ο Τόμσεν ξέσπασε σε λυγμούς ακούγοντας για το δράμα των προσφύγων που έφτασαν στην Ελλάδα αποδιωγμένοι από τις πατρογονικές τους εστίες, άλλη μία όταν ράγισε μαθαίνοντας για τον αδόκητο αποκλεισμό της ΑΕΚ από τον Ποσειδώνα Μηχανιώνας. Κι άλλη μια όταν χρειάστηκε να πάει για κατούρημα. Όταν ο Ανδρέας Δημητρέλος ολοκλήρωσε την εισήγησή του ήταν περασμένα μεσάνυχτα. Ο Πόουλ Τόμσεν έπιασε αποφασιστικά το τηλέφωνο, διέγραψε μεμιάς τις αναπάντητες κλήσεις του Τρύφωνα Σαμαρά -τον οποίο είχε στήσει μ' ένα πιστολάκι και μια βούρτσα στο χέρι- και κάλεσε τον Χοσέ Μανουέλ Μπαρόζο:
"Πεπίτο, πρέπει να σώσουμε την ΑΕΚ", είπε, χωρίς καν να ζητήσει συγνώμη για το ακατάλληλο της ώρας.
"Τι λες ρε μαλάκα Παυλίτο νυχτιάτικα;" απάντησε τσαντισμένος ο Πεπίτο. "Τι ανάγκη έχει η AEKbank; Αυτή είναι από τις μεγαλύτερες της Ελβετίας".
Ακολούθησε μια μικρή παύση. Ο Πόουλ κοίταξε το ακουστικό του με περιέργεια και το κούνησε μια δυο φορές. Ο Πεπίτο ένιωσε κρύα ρυάκια ιδρώτα να νοτίζουν τις μεταξωτές του πιτζάμες. "Δεν πιστεύω να διέρρευσε λίστα της Κριστίν, ε; Αφού είπα στο χοντρό να διαρρεύσει τελικά τη λίστα με τα ψώνια από το Σκλαβενίτη".
"Πεπίτο τι σχέση έχει η λίστα; Το θέμα είναι σοβαρό. Κινδυνεύει η 'Ενωση σου λέω. Όχι η Ελβετία".
"Μα, κοτζάμ Ευρωπαϊκή Ένωση να κινδυνεύει από ένα μπουλούκο;"
"Όχι αυτή η Ένωση ρε μαλ..."
Ο Πόουλ δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρότασή του. Ο Πεπίτο πανικόβλητος τού έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα και βγήκε στο διάδρομο ξυπόλητος. Ο φόβος πως ο χοντρός έφαγε τη λίστα του Σκλαβενίτη μαζί με τα ψώνια και ξέχασε τη λίστα Λανγκάρ στο γκισέ, τον διαπέρασε σαν ηλεκτρικό ρεύμα. Σε ποιανού τα χέρια να έπεσε η λίστα; Δεν τολμούσε καν να το σκεφτεί.
"Όχι ρε πούστη μου, σκέφτηκε. Ο χοντρός να γκρεμίσει την Ευρωπαϊκή Ένωση; Και τι θ' απογίνω εγώ; Πίπες θα παίρνω;"
Έπιασε το κινητό του και έκατσε στη λεκάνη χωρίς να σκουπίσει το καπάκι.

Το ringtone στους ρυθμούς της τελευταίας επιτυχίας του Βέρτη διέκοψε τον ύπνο της φράου Άγκελα.
"Άγκελα, ξύπνα, είναι επείγον"
Η φωνή του Πεπίτο έτρεμε. 
"Ποιος είναι γαμώ το τείχος του Βερολίνου νυχτιάτικα;"
"Ο Πεπίτο είμαι Άγκελα. Σήκω. Κινδυνεύει η Ένωση"
"Γιατί; Τι έγινε; Αποχώρησε ο Σαμαράς απ' το ευρώ;"
Ο Πεπίτο παρέθεσε διεξοδικά στην Άγκελα όσα του είχε πει ο Πόουλ. Η Άγκελα σκέφτηκε ψύχραιμα.
"Θα το αναλάβω εγώ. Μην ανησυχείς Πεπίτο".

Ο Αντώνης Σαμαράς ξύπνησε από το επίμονο κουδούνισμα της εξώπορτας. Έριξε κάτι πάνω του, αφού συνήθως κοιμάται μόνο με το άρωμά του, και άνοιξε τη βαριά σιδερένια πόρτα.
"Τηλεγράφημα κύριε πρόεδρε".
"Από ποιον;"
"Από την κυρία Μέρκελ".
Ο Αντώνης Σαμαράς παρ' ολίγο να περδικλωθεί με τα κορδόνια της ρόμπας του.
"Φέρτο γρήγορα".
Άνοιξε το τηλεγράφημα με τρεμάμενα χέρια.
"Πληροφορήθηκα για το πρόβλημα που προέκυψε με την ΑΕΚ. Στοπ. Αναλαμβάνω προσωπικά στα χέρια μου τις τύχες της Ένωσης. Στοπ. Έρχομαι την Τρίτη 8 Οκτωβρίου και αναλαμβάνω αμέσως δουλειά. Στοπ. Να μου φέρετε ανυπερθέτως και το Βενιζέλο. Στοπ και όβερ".
Ο Αντώνης Σαμαράς έμεινε εμβρόντητος. "Άκου το Βενιζέλο!" μονολόγησε. "Μα αυτός είναι παόκι. Αλλά κι εγώ που είμαι δηλωμένος γάβρος..." Ξαφνικά αναθάρρησε. Έπιασε το τηλέφωνο και κάλεσε τις πληροφορίες.
"Το τηλέφωνο του Ανδρέα Δημητρέλου παρακαλώ, ναι, περιμένω,..., ευχαριστώ".
Πληκτρολόγησε γρήγορα.
"Ναι, ναι, ο κύριος Δημητρέλος; Καλημέρα, Σαμαράς εδώ... Όχι, όχι, ο Αντώνης είμαι. Ναι ο Αντώνης. Κοιτάξτε, κύριε Δημητρέλο, χρειάζομαι επειγόντως ένα δελτίο. Ότι νά'ναι, για τα τμήματα υποδομής, τα τσικό, τους βετεράνους, οτιδήποτε. Τι, πλάκα νομίζετε σας κάνω; Αφού έρχεται στις 8 η κυρία Μέρκελ. Σας αναλαμβάνει. Ναι σας λέω, σας αναλαμβάνει. Που να ξέρω; Προπονήτρια μάλλον, δεν μου το διευκρίνισε. Κοιτάξτε, θέλω οπωσδήποτε το δελτίο, εντάξει; Και άμεσα παρακαλώ. Πως; Τερματοφύλακας, σέντερ φόρ, φροντιστής, ότι νά'ναι. Πιάστε μου επί τη ευκαιρία κι ένα διαρκείας. Δε σας άκουσα. Βέβαια, στους επισήμους. Πρωθυπουργός είμαι δα. Να μείνω ήσυχος; Ευχαριστώ. Α! ένα τελευταίο. Ο Βενιζέλος έχει παίξει μπάλα στην ΑΕΚ;"

Διαίρει και Βασίλευε for ever

Πριν από λίγο διέρρευσε εμπιστευτικό mail του πράκτορα φον Ραϊχούφτεν προς την Α.Μέρκελ σχετικά με την επίσκεψη της στην Αθήνα την Τρίτη.Το δημοσιεύουμε μόνο με κάποιες περικοπές διότι είναι ιδιαίτερα εκτενές.Οι περικοπές θα δημοσιευτούν μελλοντικά.Η μετάφραση είναι δική μας και η πηγή φυσικά απόρρητη.

"Άντζελα αγάπη μου δε βλέπω την ώρα που θα σε σφίξω στην αγκαλιά μου στη πρωτεύουσα του προτεκτοράτου μας με τον υπέροχο λαμπρό ήλιο.
Δε χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα.Οι ιθαγενείς εδώ δεν είναι ικανοί ούτε μια ενωμένη συγκέντρωση διαμαρτυρίας να κάνουν.Ο κάθε τσόπανος μαζεύει το κοπάδι του αλλού και καμαρώνει.Και μετά αλλού τραβάει ο ένας αλλού ο άλλος,αρκεί να μη μπλέξουν τα κοπάδια.Χώρια που μισούνται αβυσσαλέα.
'Εχουμε κάνει καλή δουλειά.Και πάντα βέβαια υπάρχει η 5η φάλαγγα,καλά κρυμμένη για παν ενδεχόμενο.
Μια παράκληση είχα από τους υπαλλήλου μας,αν μπορούμε να προσφέρουμε λίγο θέαμα και τρόμο γιατί κι αυτοί πως θα ζήσουν?Τι θα παίξουν ?Τι προπαγάνδα να κάνουν με άδεια χέρια?Τι λες να διατάξω ναι?Σκέψου τη μοναδική εμπειρία εμείς στη φωλίτσα μας ,σουίτα ρετιρέ, και κάτω μας να καίγεται η Αθήνα.Σαν το παλιό καλό καιρό των πατεράδων μας.Αυτό είναι που λένε αν έχεις ακουστά "ζήσε το όνειρο σου στην Αθήνα".
Αν επιθυμείς κάτι ιδιαίτερο τηλεφώνησε μου.Σε 3 ώρες έχω συνάντηση με τους διευθυντές των συνεργατών μας και των ταγμάτων για τις τελευταίες οδηγίες.
Φιλιά πολλά εκεί που ξέρεις από Αθήνα
φον Ραϊχούφτεν"


Σημ.Στη φωτο ο θείος του φον Ραϊχούφτεν ,φον Σφάχτενφάτενσκάτεν

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Βρέχει εκατομμύρια και φορώ αδιάβροχο...

Ένα βασικό χαρακτηριστικό που κάνει τον καταδικασμένο να ξεχωρίζει από αυτόν στον οποίον έχουν μείνει τρία γραμμάρια ελπίδας ψυχικής επιβίωσης, είναι η έλλειψη ή μη του χιούμορ. Ο καταδικασμένος έχει αποτινάξει το χιούμορ του κι έχει τραβήξει το καζανάκι. Ο άλλος, που και που, σπάει τη σκουριασμένη κρούστα και το επιστρατεύει.

Μου ήρθαν δυο τρία σπαμαλακοmail, από αυτά που ζμπρώχνονται από σπαμοφώτιστους λίσταρχους, που με καλούν να ξυπνήσω διότι 9 αδελφά έθνη (ή ομογενείς ή κάτι τέτοιο) επιθυμούν να επενδύσουν 600 εκατομμύρια ευρώ στον έρημο τούτο τόπο αλλά σκοτεινές δυνάμεις τους εμποδίζουν. Δεν ξέρω ποιος πρωτοέβγαλε τούτη τη φήμη. Σίγουρα πάντως ή έχει τσουχτερό χιούμορ ή κάνει έρευνα για την νοητική κατάντια των ελλήνων. Το υπουργείο οικονομικών (αν δεν βρίσκεται αυτό πίσω από την τερατολογία) άδραξε την ευκαιρία και διέψευσε την "πληροφορία" διανθίζοντας τη διάψευση με αναστεναγμούς ψυχής για τα λαϊκά πάθη.

Ψιλοξεκάρφωτη η δέυτερη παράγραφος σε σχέση με την πρώτη. Να δω αν θα καταφέρω να τις συνδέσω.
Πόσο μαλάκας πρέπει νά 'ναι κανείς για να πιστεύει σε τσουβάλια με εκατομμύρια που χάνονται εξαιτίας σκοτεινών δυνάμεων; Και καλά ο βαθμός της μαλακίας. Το πλήθος είναι που εντυπωσιάζει. Τι ωθεί όλους αυτούς που μπαίνουν μέσα σε φόρουμ και αμολάν γαμωστραβίδια στους "πολιτικούς" για τη νέα έσχατη προδοσία; Ένα είναι σίγουρα η έλλειψη χιούμορ. Η ύπαρξη του οποίου συνδέεται μυστικά με την ανάγνωση του δικαίωματος στην επιβίωση ως απαραβίαστου φυσικού δικαιώματος, με μόνη υποχρέωση την προσπάθεια. Όταν δεν θες να προσπαθήσεις πιστεύεις σε εκατομμύρια εξ΄ουρανού, πετρελαιωκεανούς κάτω απ' το Ποντικονήσι και σκοτεινές δυνάμεις που εποφθαλμιούν τα κρυφά σου πλούτια. (Βέβαια όταν σου βουτάνε τα πραγματικά πλούτια -βλέπε Αγροτική- βάφεις τα νύχια σου και σιγοτραγουδάς) Είναι σα νά 'σαι παρθένα που βλέπει ξαφνικά στο δωμάτιό της μια ντουζίνα νταρβαντισμένους μαντράχαλους και νομίζει πως μπήκαν για να της κλέψουν το κινητό. (Εντάξει, θα το πάρουν κι αυτό μετά)
Πρέπει πρώτα να έχεις συναίσθηση του ποιος θέλει να σε φάει κι έπειτα να αναρωτιέσαι αν θα ξεκινήσει με μπούτι ή στήθος.

Αλλά:

Ο λαός τραγούδι θέλει
φτάνουν τα προβλήματα
χόρεψε το τσιφτετέλι
κι όλα πια βλάστημα τα.

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Ο σεφ προτείνει :"Ο Καίσαρας πρέπει να πεθάνει"

Υπενθύμιση περισσότερο και στον εαυτό μου,ότι πρέπει να δούμε αυτή τη ταινία.Λόγω overdose από το φεστιβάλ,την άφησα λίγο.Κι επειδή ξέρω ό,τι και σεις θα θέλετε να ξεχαρμανιάσετε το Σαβ/κο και να δείτε το κόσμο με άλλα μάτια,ας τιμήσουμε τους τελευταίους από τους μεγάλους Ιταλούς σκηνοθέτες τους αδελφούς Ταβιάνι ("Χάος","η νύχτα του Σαν Λορέντζο" κ.α.)
Η ταινία είναι βραβευμένη και έχει διθυραμβικές κριτικές.Θα προβάλλεται για λίγο ακόμη στο Δαναό 2 και στο Άστυ.

Κρατούμενοι σε φυλακή υψίστης ασφαλείας στη Ρώμη,προετοιμάζουν μια παράσταση του έργου του Σαίξπηρ "Ιούλιος Καίσαρας".

Όπως είπα την ταινία δεν την έχω δει ακόμη.Το συγκεκριμένο έργο του Σαίξπηρ όμως-ο οποίος αντλεί από τους βίους του Πλουτάχου όπως ξέρουμε όλα τα παιδάκια-,εξετάζει τα θέματα της εξουσίας,της τυραννίας,του φόνου του τυράννου αλλά και τη στάση του "περιλάλητου" λαού απέναντι σ' αυτά.
Στη σημερινή μεταλλαγμένη και συγκαλυμμένη πολυπλόκαμη τυραννία το έργο είναι εξαιρετικά επίκαιρο.

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Cinema-Νύχτες πρεμιέρας 2012

Με την ολοκλήρωση του φεστιβάλ λίγα λόγια και εντυπώσεις για τις ταινίες-απ' όσες είδα.

  • Ο θεσμός εδώ και χρόνια είναι σημαντικός  προβάλλοντας ταινίες ,που το πιθανότερο, δεν θα προβληθούν ξανά στην Ελλάδα,αφού τα πλαστικά του Χόλιγουντ δεν αφήνουν χώρο.
  • Συνεχίζουν οι Σκανδιναβοί και ιδιαίτερα η Δανία να δίνουν κάθε χρόνο μικρά διαμάντια για να μη πούμε αριστουργήματα. Η παράδοση του Ντράγιερ και του Μπέργκμαν έχει άξιους συνεχιστές.
  • Και οι Γερμανοί κάνουν μερικές εκπλήξεις
  • Η νέα γενιά Ελλήνων αν κρίνουμε από τις μικρού μήκους έχει νέα οπτική και δίνει ελπίδες,ότι απομακρύνεται από τη γενιά του δήθεν και του χασμουρητού.Κρατάμε όμως μικρό καλάθι, αφού ο κινημ/φος θέλει λεφτά και απόσταση ασφαλείας από το δημόσιο-κράτος.
  • Ερωτηματικό για την απουσία ταινιών από την ανατολική Ευρώπη, ιδιαίτερα τη Ρωσία με τη μεγάλη παράδοση.