Τετάρτη 22 Αυγούστου 2007

Υποψηφιότητες

Δημοσιεύτηκαν τα ποσά που επιτρέπεται να δαπανήσουν οι υποψήφιοι βουλευτές στα πλαίσια της προεκλογικής τους εκστρατείας. Η οροφή λοιπόν των νομίμων δαπανών καθορίζεται στις 18.000€ για τις μονοεδρικές περιφέρειες και φτάνει μέχρι τα 135.000€ στη Β’ Αθηνών. Εξάλλου απαγορεύεται η χρηματοδότηση να υπερβαίνει τα 3.000€ ανά μεμονωμένο χρηματοδότη. Σε αντίθετη περίπτωση ο γενναιόδωρος αλλά απερίσκεπτος χρηματοδότης τιμωρείται με 15.000€ πρόστιμο και φυλάκιση έως 1 έτος! Βέβαια προκύπτουν δύο ουσιώδη ερωτήματα. Πρώτον, ποιού βουλευτή (των δύο κομμάτων εξουσίας) το κόστος της προεκλογικής εκστρατείας περιορίζεται στα νόμιμα πλαίσια και δεύτερον, τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια της Βουλής;


‘Μπαμπά’, με ρώτησε η κόρη μου, ‘εσύ θα γίνεις βουλευτής;’
‘Για να γίνεις βουλευτής Ρηνιώ μου, πρέπει να σε ψηφίσει ο λαός’, απάντησα.
‘Θα σε ψηφίσει η μαμά’
‘Η μαμά μόνο δε φτάνει, πρέπει να σε ψηφίσουν πολλές μαμάδες’ είπα, (άσε που η μάνα σου θα ψηφίσει εκείνο τον ηθοποιό με το θεληματικό πηγούνι)
‘Ο θείος Φίφης όμως μπαμπά θα γίνει βουλευτής, μου το είπε η μαμά’ επέμεινε η μικρή.
‘Ο θείος Φίφης πούλησε δυο οικόπεδα για να μαζέψει τα λεφτά που χρειάζονται για την προεκλογική του εκστρατεία. Άσε που ο θείος Φίφης είναι και μέλος κόμματος (κομματόσκυλο ήθελα να πω) κι έχει γνωριμίες’
‘Γιατί μπαμπά; Πληρώνεις για να γίνεις βουλευτής;’
‘Πληρώνεις ενοίκια εκλογικού κέντρου, αφίσες, διαφημίσεις, κεράσματα και τέτοια’
‘Το ξέρω μπαμπά, είδα τη φωτογραφία του στην αθλητική εφημερίδα του παππού’, με πληροφόρησε η κόρη μου.
‘Με φόρμα ή με σορτσάκι;’
‘Τί λες βρε μπαμπά;’, με μάλωσε, ‘με κουστούμι και γραβάτα. Είχε αγκαλιά ένα παιδάκι και το φιλούσε’
‘Αγαπάει πολύ τα παιδάκια ο θείος Φίφης’ είπα
‘Μπαμπά, εγώ θα τον ψηφίσω τον θείο Φίφη’


Η κόρη μου, δεν έχει πάει ακόμα σχολείο. Εσύ αναγνώστη τι δικαιολογία έχεις που ψηφίζεις τον θείο Φίφη;

Δεν υπάρχουν σχόλια: