Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Οι βάνδαλοι του ΠΑΜΕ

Δεν πολυβλέπω ειδήσεις ήδη από την εποχή που ο Αιμίλιος Λιάτσος εγκατέλειψε το Μέγκα, πράγμα που δεν του συγχώρεσα ποτέ. Όμως χτες βράδυ παρακολούθησα τμήμα του δελτίου ειδήσεων της ΕΤ3 για να δω πως καλύφτηκαν τα χτεσινά γεγονότα στο υπουργείο εργασίας. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν οι πληροφορίες που συνέλεξε ρεπόρτερ από εργαζόμενο του γραφείου του υπουργού, σύμφωνα με τις οποίες το ΠΑΜΕ τα έκανε λαμπόγυαλο και καρπάζωσε συμβούλους και ιδιαίτερες.

Ποτέ δεν αμφέβαλα για τη φιλαλήθεια των μέσων και ο εν λόγω ρεπόρτερ έμοιαζε πολύ καθώς πρέπει. Επειδή όμως αρχή της δημοσιεύσεως είναι η διασταύρωση (που λέμε κι εμείς οι μπλόγκερ) κι αφού, έτσι κι αλλιώς, είμαι πολύ δικτυωμένος και κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στη γοητεία μου, αποφάσισα να μάθω μόνος μου τι συμβαίνει και να το μοιραστώ με τους αναγνώστες μου.

Πριν ξεπορτίσω λοιπόν σήμερα το πρωί έβαλα διπλή δόση αποσμητικού, έκοψα με το ψαλιδάκι τις τρίχες που χαλάνε τη γοητεία των κρεατοελιών μου κι έβαλα ρότα προς το υπουργείο εργασίας. Ανέβηκα στον όροφο των βανδαλισμών όπου με υποδέχτηκαν με κάποια επιφυλακτικότητα δύο από τις ιδιαίτερες του υπουργού. Η γοητεία μου πάντως δεν άργησε να κομματιάσει τον πάγο. Μισή ώρα αργότερα οι δύο νέες προφασίστηκαν αδιαθεσία και βγήκαν κρατώντας με αλαμπρατσέτα. Τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία και δεν πρόκειται να βάψω το μπάκγκραουντ του μπλογκ μου σε ροζέ απόχρωση.
Παραθέτω όμως ακλόνητα φωτογραφικά τεκμήρια της βαρβαρότητας που επέδειξαν οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ στα αθώα κορίτσια, όπως αυτά μου τα αποκάλυψαν:

Ντροπή! Ναυτεργάτης του ΠΑΜΕ εξάντλησε το ταξικό του μίσος στον αθώο ποπουλίνο της γραμματέως.
Προσωπικά καταδικάζω τα κωλοσκάμπιλα απ' όπου κι αν προέρχονται.

Καλσόν που κομματιάστηκε στην αγωνιώδη προσπάθεια της γραμματέως να διασωθεί ελισσόμενη ανάμεσα σε πίπτοντα κλασσέρ, σπασμένα κουφώματα, σκουριασμένα κονσερβοκούτια και άξεστες χερούκλες συμμοριτών.


Update:
Προ ολίγων λεπτών ο Σκάι μετέδωσε νεότερα φωτογραφικά τεκμήρια από άλλους πρόσφατους βανδαλισμούς του ΠΑΜΕ:


4 σχόλια:

μαχαιρης είπε...

Aισχος, βδελυρε Ναπτεργατα...!!
Αισχος και κατεσχυνη...!!

Θα πρεπει..Αμεσως,ολη η κοινοβουλευτικη ομας του ΚΚΕ..Να καταδικαση,την βιαιαν ταυτην πραξιν...Και να αποσταλει, και αντιγραφον στικακιον εις το ΔΝΤ,δια να ενημερωθουν αρκουντως και οι..Συμμαχοι,διαβολοι...!!

Αντωνης είπε...

Α χα χα χα! Ωραίοςςςςς!

Ανώνυμος είπε...

Χε χε...καλός είσαι ρε μπαγάσα εσύ!

Ανώνυμος είπε...

Τζάμπα μάγκες.
με τη χείρα του υπουργού δε ξέσκισαν τους εργαζόμενους σε ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ,ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ,902
Ποιός του πιστευει πια